pomeranian







SÅHÄR söta är hundrasen jag ska köpa mig, om ett år. eller när det blir! men jag ser fram emot det. försökte lägga upp bild sist jag skrev om hunden men det gick inte alls bra då. så här kommer bild på sötisar

-
Idag ska jag jobba, jag börjar klockan 12 och jobbar tills 20.15. Jag längtar tills jag får min första sommarlön, det ska bli gött! inte alls en aning om hur mycket jag tjänat. annars brukar jag sitta och räkna ut det när jag inte har något bättre för mig men inte orkat göra det denna gången, denna gången får jag det som en överraskning, hoho.

Fram tills på fredag så passar jag min systers hund, lilla molly! Ganska roligt faktiskt, lite mer fart i henne än i chicko. min gamle chicko. men lika go är han för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0