sover ensam

för första gången på väldigt länge ska jag sova ensam. annars har jag alltid en av mina vänner eller min fina pojkvän bredvid mig i sängen. men nu ska jag sova ensam inatt, helt ensam också. Mamma och pappa är inte hemma, josse bor typ hos sin pojkvän David. Inte ens min sötis chicko är hemma, han är med mamma och pappa i torekov. så jag är HELT ENSAM.. men det ska väl gå bra, eller? skit trist i vilket fall som helst. Gillar inte när det är tyst, visst kan det vara skönt ibland. men jag gillar inte det oftast, så jag sitter och lyssnar på kapten röds nya skiva. den är grym, skönt gung i den.

Klockan ett idag gick jag hem till sarah och väckte hon&timmie. Vi spelade lite wii, mario kart och monopol. jag förlora stort i monopol, illa. men otur i spel och tur i kärlek kan väl stämma bra där? Efter det så åkte jag till klippan och hjälpte till på Hard rock salong. Där var lagerutförsäljning ikväll. Så frida lärde mig lite om försäljning och jag lärde mig även mycket om olika produkter som säljs på salongen. så ska bli en höjdare på det där och dra in cash som fan i framtiden. Efter jag varit på hard rock salong så följde jag med josse&david till donken i örkelljunga. så blev en mc feast, gött var det. Sen åkte jag med johanna och amelie till perstorp, hade även med oss en lång hårig chiuahua som hette gizmo. JÄTTE SÖT! efter vi luffat runder ett tag åkte vi hem till fidde, han bjöd på mat. livet var gött och jag blev mätt, sen starta dom film. hatar kolla film när man inte alls vill kolla film. men dom skulle tvunget se så jag fick ligga och sura i mitt hörn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0