TISDAG

Tisdag, Jag och amelie gick upp runt halv tio då hon körde till jobbet. hon började klockan tio! Då gick jag hem till farmor en runda där mamma och pappa också var. Sen åkte jag och mamma ner i byn och fixa middagen. Det har jag hunnit göra idag och klockan är bara tolv. inte illa pinkat va?

Tror jag ska umgås med min myra i eftermiddag, hon sover fortfarande eftersom hon jobbar natt denna veckan. Bud på att ringa och väcka henne men då tror jag inte hon är så glad på mig längre. Vi kanske ska till badet, jag är lite sugen på det. men får se hur vädret blir fram emot eftermiddagen.

förresten så har jag tatuerat mig igen. lite sen på att berättade så här offentligt, men det var dags nu kände jag. Jag har skrivit "fri som en fågel" på mina revben. Jag är nöjd med den! budskapet också. Men fyfan vad det gjorde ont att göra den, jag brukar inte klaga annars över att tatuera mig men detta var INTE skönt. fast tatueraren tyckte jag var jätte duktig för jag låg helt still hela tiden, det hade inte han gjort när han tatuerade sig där. Det bevisar ju bara ännu en gång hur jävla hård och cool jag är. så nu måste jag börja planera min nästa tatuering, jag vill göra en stor någon gång. måste bara fixa rätt motiv också. Har en kusin som är sjukt grym på att rita så har bett henne att måla upp en idé. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0