godkväll

Jävligt många inlägg jag har slängt upp idag va? Nej, skolan tog kål på mig. När jag kom hem så däcka jag dirr i sängen. även fast jag bara gick i skolan från 12 till 3. Det kostar att ligga på topp, så är det bara. Men det var kul att träffa dem från klassen igen. Gjorde väl inte så mycket vettigt i skolan idag mer än att rulla ett perm. huvud. Och pratade om valen till årskurs två, eftersom jag redan har gjort många av kurserna så har jag ganska mycket fritid. vad ska jag göra av hela den fritiden? kommer sluta med att jag klättrar på väggarna, haha! nej jag tror jag kan lösa det där ganska bra. I tvåan ska har man fyra kurser att välja bland och man ska ha 400 poäng tills man slutar 3an. Jag har redan gått två årskurser i klippan där jag samlade på mig ett bra gäng poäng. Så jag ska läsa en extra kurs i tvåan och det är formgivning A. där vi kommer lära oss lite om make up och sånt. Det ska bli kul för jag vill lära mig sminka en grym make up också. det har man ju nytta av själv! 



Kommentarer
Postat av: Celine Broman's Blogg

SV: ja, verkligen :) hur är det?

2011-03-01 @ 21:25:22
URL: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0