helgen

I fredags gjorde jag inget speciellt. Jag tog det lugnt, följde med mina föräldrar till min farmor och åt tacos och kollade på let's dance, mina kusiner var också där. efter det gick vi hem och jag somnade direkt i min säng, pierre kom lite senare och sov med mig. Tsunamin i japan var ju också i fredags, sjukt.. Hoppas dom får rätt på landet och sina liv igen. 


I lördags var jag uppe med tuppen, jag jobbade från 07.30-20.15. Efter det åkte jag hem till min pojkvän och vi kollade på melodifestivalen, jag hejade på swingfly eller nicke borg. men såklart vinner eric saade. låten var inte dålig men jag tycker han har mesig röst och jävligt enformig låt. Sen lagade jag och pierre mat, blev kyckligklubbor pommes & ketchup. GOTT. 


Igår, söndags, så tog vi det lugnt hela dagen. Jag var hemma och bakade kladdkaka muffins till mamma & pappa så dom blev lite glada på mig. Sen åkte jag hem till pierre igen, vi var ute och gick med elvis och bozz en runda. sjukt skönt väder ju! Sen kollade vi på big brother, sanna åkte ut. hon var ju min favorit en stund men hon sjönk ganska fort igen. Hon gjorde inget och blev tråkig. Börjar gilla Katerina mer och mer, like it.


Idag är det måndag och idag ska jag slinga min mosters hår. hon ska bli ännu ljusare! Sen vid sex tiden ska jag hem till Jessica och klippa henne. Vet inte om sarah kommer hit ikväll och sover här. För hon ska vara min hårmodell imorgon i skolan, ska klippa henne och få bedömning på det. Nervös? ja. men hoppas det går bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0