lite allt & annat

ligger hemma hos pierre nu och umgås med daniel. Pierre är på träning nu så! jag och danne har precis ätit pasta och köttfärs sås. Det var gottit!

Min helg är lite planerad nu. Imorgon ska jag mysa med min pojkvän och ha det bra. På lördag ska jag äta på restaurang med sarah, kampen står kvar om det blir hässleholm eller helsingborg.  söndag är fortfarande ledig.

Idag har jag klippt Johanna. blev bara topparna på håret men det behövdes ;) Hoppas hon blev nöjd iallafall.
Fortfarande inte klippt jessica men det ska jag göra i början av nästa vecka. 

Jag börjar nog bli lite sjukis, eller bara ännu mer förkyld. Känns som jag varit förkyld hela detta året, jobbigt va? eller är det för detta jävla vädret. två gånger har jag fått känslan av att våren har kommit men fan då, jag har haft fel för både gångerna har det snöat igen och blivit kallt. kom igen, det är mitten av mars? hur svårt kan det vara att släppa fram värmen till sverige? jag är trött på snön. Jag är trött på tjocka vinter kläder. Jag vill kunna använda mina solglasögon varje dag. För jag har köpt ett par solglasögon till, såna svarta stekarbrillor som alla hade förra året, fast där är ingen svart kan under till, fattar ni? äh, får väl klicka en bild på dom så ni fattar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0