malmö



Det blev en tripp till Malmö. Först tog jag tåget till åby skolan och träffade lite vänner. Vissa jag inte träffat på ett tag och vissa som jag träffar oftare, men det var mycket trevligt. Träffade bland annat min gamla klass, saknar mina PINGLOR. sandra, maria och mikaela. dom sitter fast i mitt hjärta. 

Vid tolv tiden SPRANG jag och amanda till tåget för att hinna med det och vi hann. Måste sett jävligt kul ut faktiskt. Jag tycker det är skit roande och se folk springa till tåget så. Ja, vi kom ner till malmö och åkte till entre. Jag hittade ett par nya jeans, en mobilväska som var skit snygg. och två parfymer från yves rocher, min nya favorit butik. Stör mig bara på att dom bara finns i Malmö. Det finns två affärer i skåne och både ligger i Malmö. Men man kan ju beställa från internet också, men då kan man ju inte lukta på sakerna och se om man gillar de. man får chansa helt enkelt, vilket jag först gjorde. I början av veckan beställde jag hem två parfymer där ifrån, en med lukt av hallon och en av björnbär. Idag köpte jag en med lukt av jordgubb och en av persika. Passade på att lukta på dom jag beställt också och dom lukta GOTT. 






men jordgubb är min favorit!



Kommentarer
Postat av: myrann

Jag och mamma har beställt smink därifrån sen jag var liten och började sminka mig. Dem är superbra alltid!

2011-03-11 @ 11:16:15
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0