studiedag

IDAG är det studiedag, jag är ledig, klockan är 08.05 och vad fan gör jag uppe redan? Nej men Pierre skjusade hem mig så jag slapp gå hem sen i regnet när jag vaknat. Han skulle ändå köra till skolan nu. Sen har jag bara inte gått och lagt mig igen, inte blivit trött ännu.

Jaha, vad ska jag göra idag? En runda till gymmet kanske? Eller en runda till malmö och shoppa lite? Jag är sugen på det men ändå inte, har ett älskade ullared som väntar på mig om tre veckor. Känns som jag behöver spara pengarna dit där, men jag hinner ju få lön en gång till och jag har sparat massa pengar dit också. malmö ullared eller båda? i have no idea. får se om någon nappar eller inte! För det är ju inte alla som har studie dag idag.

Och min älskade myra är ju magsjuk, krya på dig.


Svar på kommentar;
sarah: JO, men vi har ju ett secret love life you know!

Kommentarer
Postat av: myrann

Tack!!



Hehe jo det glömde jag :P

2011-03-10 @ 17:15:55
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0