tisdag

jag har precis tvättat av mig mitt smink och ska snart trilla ner i sängen. Trött är jag bannemej! Efter skolan drog jag till klippan och skulle fixa praktikplats och vet ni? JAG FICK DET! JAG HAR PRAKTIKPLATS PÅ HARD ROCK SALONG!! och även längre än så om jag ville det. om jag ville det? är det en fråga? AAFAN att jag ville det. satt där på en intervju och blev utfrågad men jag klarade mig nog ganska bra eftersom jag fick PRAKTIKPLATS PÅ HARD ROCK SALONG. jag är fett happy över det! Gillar salong och människorna verkar kanon.

Och idag, hur bra var inte vädret? Jag älskade det. Det fick mig på ett bra humör, kände mig som världens mest duktiga människa. typ. När jag kom till hässleholm svettades jag ihjäl i min stora vinterjacka. Jag skulle tagit vårjackan, men det gjorde jag ju inte. Jag gick istället in på HM och köpte den första stekar glajorna för året. Blev ett par pilot brillor med brunt glas, as nice.

Sen blir jag bara så trött på allt folk som inte kan svälja sin stolthet. det som har hänt har hänt, någon gång måste man gå vidare? inte haka upp sig på en sak. Det gjorde jag idag, bad om ursäkt till det förflutna och lägger det åt sidan. Allt där är historia, inget att göra något åt. Klarat mig bra hittills och lär nog klara mig minst lika bra i framtiden. Så, jag blickar framåt med ett stolt förflutet. Dom har fått sina ursäkter, dom som förtjänade dom vill säga. Alla fick inte, endast dom som jag kände att jag var skyldig en till. Sen hur dom tacklade ursäkten är en annan sak. Vissa bra, vissa började om allt igen. men dom fick ett förlåt en gång för alla. och det var nog för en lång framtid också.



Här ser ni mina solglasögon, feta va? Det är även min fina vän Hanna.




Kommentarer
Postat av: myrann

Hey har du glömt du var med mig din bajs?

2011-03-08 @ 23:13:20
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Celine Broman's Blogg

sV: jodå, det är bra med mig :)

2011-03-09 @ 08:25:14
URL: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0