tisdagen snart slut

sov hos min pojkvän igårkväll. Kollade big brother, Katerina är skön som fan. utan henne i huset bland tjejerna skulle det vara dött. Jag gillar sara också, Men hon är lugn. för lugn nästan. Så katerina, fullt ös! Martin och Simon är fortfarande mina favoriter bland killarna. Gillar ockå Gurkan, faktiskt. Gillade inte han alls mycket i början, eftersom han redan var en liten kändis. Men han har vuxit, han är skön. bryr sig om alla.

Idag körde Pierre mig till skolan, började ju inte från klockan tolv så vi tog en runda till donken innan. GOTT. sen kom jag till skolan och jag klippte momo. sån stekar frilla ni vet? Kort på sidorna, längre där uppe. Men vi körde as kort på sidorna och fortfarande kort där uppe. Men ändå längre. skit nöjd med klippningen! Jag har fått reda på mina betyg på mina klippningar.  

På sarahs klippning; VG +
momos klippning; VG +
Ritningsprov; VG +



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0