feber

inte så kry som jag vill vara, fick feber igårkväll och den sitter fortfarande i. så blev ingen skola idag och inte imorgon heller! men imorgon kväll ska jag i vilket fall som till malmö med min handledare frida och kolla en frisörvisning, ska bli skit kul faktiskt.

Sen är jag starkt inne på att klippa av mitt hår igen, nu när jag väl har fått ut det en bit så vill jag klippa av det igen. förvånande va? men sån är jag, enformig och dan kan man ju verkligen inte säga att jag är. har nog haft dom flesta färgerna i mitt hår. frisyrerna också, från långt till kort till töntlängd till kort. töntlängd är när håret viker sig precis på axlarna. det förklarade mikaela för mig i min förra klass och efter det så har det begreppet suttit kvar i min skalle.

jag vill kunna så mycket, vill kunna lägga en riktigt snygg sminkning. det är så snyggt när man är mycket sminkade och det ligger bra! älskar ögonskuggor på folk, så jag ska köpa hem en stor karta med massor av olika färger sen in på youtube, leta klipp och öva. blir väl duktig någon gång! tålamodet ska också finnas där bara sen är allt klappat och klart. ibland finns det där och ibland inte. men får ångest på mig själv när det inte finns där så är resten av dagen förstörd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0