godkväll gott folk

klockan är lite över 22 och jag är dö trött, somnade på soffan innan vid halv åtta tiden. men som tur är var jag vaken till dom desperata fruarna tog plats i tvrutan! men kommer nog inte klara länge till innan jag slänger mig sängen och sover hur länge jag vill imorgon. för jag är ledig, riktigt gött. sova ska jag göra! Det är ännu en sak jag är jävligt bra på.

snart kommer min fina pojkvän och lämnar min mobilladdare till mig eftersom jag har glömt den hos honom och behöver den nu. har endast 13 % kvar på min iphone, inte okej. måste ju vara uppdaterad all day - all night.

OCH jag tror jag har bestämt mig om min hårfärg till slut. men färgen sitter inte i håret ännu så kanske hinner att ångra mig en gång till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0