mästerkocken

ingen bloggning igår, var upptagen hela dagen lång. vaknade upp med amelie och vi käkade frukost sen begav hon sig till jobb. då sov jag vidare i någon timme, mådde ju inte som en kung precis. sen gick jag ner till rita och klippte henne och carola. sen hem, kolla film med mamma efter det kom min saknade vännis johanna på besök! vi åkte till markaryd och besikta hennes bil. pärlan gick inte helt igenom, men halvt iallafall. men johanna har cashen så hon klarar sig prima! efter det blev det en sväng till ljungby där vi käkade på harrys. as gott, godaste såsen jag någonsin smakat. mmm! sen var klockan kvällen så johanna körde hem mig till min pierre. sen somnade jag ganska fort!

jag lagar mat, till mig själv. inte lika kul men gott ska det bli! blir kycklingvingar, potatisgratäng, champinjoner och vitlöks tomater, mmmhmm! min pojk får stå ut med att jag luktar vitlök ikväll för det är så jävla gott. som ni kanske förstod ska jag umgås med pierre ikväll, ska få honom att bjuda mig på bio. lätt match!

om en timme kommer herr wegner och jag ska kapa hans hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0