ny dator

sitter här på min nya dator, min gamla gav upp. slutade bara fungera, hur kul är det då? inte alls kul. alla mina bilder ligger kvar på den andra datorn och jag har inte riktigt löst hur jag ska få över dom till denna nya, trubbel.

igår hade jag praktik, fullt upp hela dagen! praktiserar ju på hard rock salong, as nice. tycker så bra om min handledare, frida. igår hade jag massor av kunder, skit kul var det. klippte jennie carlsson, blev jätte nöjd med klippningen. hon också, säger hon iallafall haha! så igår gick allt bra.

på kvällen åkte jag och pierre till helsingborg och käkade på restaurang, lyx i vardagen.

idag ska jag med julia till helsingborg för hon ska äntligen pierca sin tunga, hon har tjatat om det sen hon varf 16 år. så nu när hon fyllde 18 fick hon det av några av sina vänner. så ska bli kul och höra henne prata sen dom närmsta veckorna. haha! kommer själv ihåg det, jätte jobbigt. och att äta var fan värre, man kunde ju inte äta och jag som älskar mat..

ikväll ska jag umgås med min pojkvän, blir ingen lång kväll trotts det är fredag- för imorgon ska jag jobba 07.30-20.15, suck. långt pass! efter det är det utgång, med amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0