alla hjärtans dag

Det enda jag har kunnat läsa om på facebook idag är hur kära alla är eller hur ensamma alla är. vissa förlovar sig, vissa lägger ut sina kärleks presenter på facebook för att skryta om hur bra just deras flickvän eller pojkvän är. hade jag med gjort om jag fått något av min pojkvän! återstår att se om jag skyter eftersom jag inte träffar min pojkvän fråns klockan 22.
SEN det andra stora jag kunde läsa på facebook var att avicii inte ska spela i malmö i helgen. SUCK ON THAT! sorgligt och synd om dom som köpt biljetter och längtat halvt ihjäl sig. förstod aldrig varför han inte skulle spela i helgen men. TUR jag ska se LMFAO på lördag istället och dom kommer INTE ställa in det. för dom är inte klena svenskar..

fick mina tävlings dockor idag så nu går hjärnan i frisörtankar hela tiden. hur jag ska färga, klippa, föna, styla. måste ha många olika ideer så jag kan välja ut dom bästa! och så söker jag rundor här på internet för att få lite mer ideer, sjukt kul är detta! så coola saker man kan göra med hår alltså.



men av min söta vän evelina fick jag detta söta kort. HOW CUTE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0