duktig chey

sitter hemma och är en duktig chey. ska snart börja med min inlämning som visst skulle vara klar på fredag, inte imorgon. men lika bra att få den gjort så slipper jag tänka på det! ett arbete på 2-3 sidor om viktiga händelser under renässansen, så pepp på att börja.. nä, men ska nog få till något bra ut av detta också. i skolan idag har vi haft skatteverket på besök. lärt oss lite mer om skatt och annat som handlar om pengar, intressant faktiskt. och i eftermiddags hade vi kundpass! jag och ellen färgade en tjejs hår. var lite knepigt att arbeta med ellen för hon och jag arbetade inte riktigt med samma teknik plus hon är lång och jag är kort. katjakaj och bentebent! NICE ONE. haha, men resultatet blev kanon och kunden blev nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0