mysig kvällsmat

varit inne i helsingborg och ätit med ett gäng vänner. fanny, ellen, zandra och evelina. gott och mysigt så här på en onsdags kväll! och fanny fick körkort igår, den jävlen - grattis som fan. så hon körde! gick kanon på vägen in men påvägen hem så gick inte det riktigt lika bra. vi vet inte vart vi hamnade men vi kom hem efter ett tag! men körde nog en jävla omväg, haha. fast det var kul, vi skrattade mest åt det.

nu ångrar jag att jag inte köpt big brother 24/7 nu när det kostade 199 kronor som "förköp". nu kostar det 299 kronor och min ekonomi säger att jag inte ska köpa det. men jag vill se!! hela tiden, hela natten, forever.

imorgon ska jag till hardrock salong igen och fixa min damdocka! hon måste bli snygg. tävlingen är på måndag, måste öva och öva. vill att allt ska bli as bra ju, sån är jag. så har en del ideer om hur jag ska klippa och färga min damdocka. min herrdocka är färdig klippt och färdig färgad, så där måste jag bara sätta föningen, som är svårt.. men ska öva ihjäl mig. vill verkligen klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0