stockholm i mitt hjärta

i lördags klockan 11 hoppade jag och johanna på tåget för att åka upp till stockholm. första klass, fint ska det vara! så där satt vi och lyxlirade i 5 timmar. hade både gott att äta och dricka så tiden gick ganska snabbt ändå, fast 5 timmar är länge på ett tåg. tur jag hade med mig johanna, för hon kan jag INTE ha tråkigt med.

när vi väl kom upp i stockholm tog vi tunnelbanan ut till vårt hotell. checkade in och schtekte lite! skumpa och sånt. nä, men vin och cider åkte ner ganska fort. det var bara till att fixa sig och börja ladda upp sen var det dax att gå till tunnelbanan igen och åka till globen, annexet. och så var det LMFAO!! kön var sjukt jävla lång, tur jag och johanna är smidiga och smiter förbi och kommer nästan längst fram i kön. sen var det insläpp till scenen och vi kom nästan längst fram! as gött. hade en så jävla underbar kväll, LMFAO levererade stort. hel nöjd, världens bästa. så sjukt att se dom live. var grymt från början till slut, ville inte det skulle ta slut. efter konserten svävade vi på moln resten av natten. och schtekte runt på stockholms gator.

dagen efter vaknade vi upp på hotellet och gick ner för en awesome hotell frukost. sen var det tid för shopping i stockholm! jag fick med mig en hel del hem. två tunna lång tröjor, en vit as söt spets linne, ett party linne och ett par svarta skor. när shoppingen var klar satt vi oss på en restaurang och åt. revben till huvudrätt och cheesecake till efterrätt, riktigt gott! mat är gott. sen var det tid att åka tillbaka till skåneland. på vägen hem var det inget lyxlir, då åkte vi andra klass och fick dela på ett säte i 2 timmar. tåget var fullt! men det gick bra, vi lyckades somna ändå.
måste tacka stockholm för en av de bästa helgerna i hela mitt liv. och tacka johanna för hon är så jävla bra människa!

bilder kommer in senare, och LMFAO är bäst.


Kommentarer
Postat av: --

Fan vilken medelmåttig blogg du har

2012-02-22 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0