Tisdag igen

Slutade skolan igår klockan 11.20. I skolan fick vi lära oss olika metoder på hur man sätter i förlängning. Det var kul! Så jag satt i två askgrå slingor i mitt hår. Men tror jag ska ta ut dom igen för det är syntet hår, vilket betyder att det inte är äkta och du kan inte platta det eller någonting med värme. Men kul att prova på ju!

Idag är det tisdag som dom flesta vet. Går i skolan tills klockan 16.00! Lång dag. Och morgonen var inte den bästa.. Vaknade och hittade inte vilka kläder jag skulle ha på mig så det tog sin tid. Sen blev mitt långa fina hår inte som jag ville. Och jag hann inte ära frukost. Fick stressa till stationen för jag var sen på det. När jag gått halv vägs skickar Fanny att tåget är tio minuter för senat. Så jag går in på Konsum för prata med mamma, fördriva tiden. När jag ska gå ser jag att bommarna går ner så får springa som en jude för att hinna. Hoppar på tåget svettig och fin och får veta att detta tåget skulle egentligen gått för en halvtimme sen så jag kom inte på samma tåg som Fanny ändå -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0