Trodde jag skulle svika er?

Trodde jag skulle svika er idag va och inte skriva något? Icke det icke. Dagen är fortfarande inte slut! Skolan idag tills klockan tre. Klippte en lärare idag i skolan och det blev skit bra! Riktigt nöjd. Glömde dock att fota det. Måste bli bättre på det..
Vad gjorde jag mer än så? Fick mest reda på hur denna terminen kommer att se ut och vad som händer när och sånt. Tur jag fick en skit snygg almanacka i julklapp då så jag kan vara så duktig och skriva in det viktiga. Annars hade jag säkert glömt bort det, inte så bra på det där med att komma ihåg saker.
Vet att jag måste leta upp en gråhårs modell till den 24 eller den 31. Prov vecka 7 och lov vecka 8. Det var det viktigaste. Eller om två veckor lär vi oss olika metoder av hårförlängningar. Kan redan en del och det blir bra men nu kan jag ju bara bli bättre!

Ikväll har jag ätit hel grillad kyckling med hela min familj plus David och Pierre. Mysigt! Och gott var det också måste jag säga. Mamma kan sin grej alltså ;) kvinnor kanske ska stå i köket trotts allt. Nä, pappa gör också super god mat så ifrån köket kommer han inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0