frågestund nummer 2

ska nog dra i gång med en frågestund en gång i veckan, detta var kul!

Karin: vad brukar du små äta?
Det bross på om jag är sugen på något sött eller nyttigt. men oftast blir det godis för jag älskar godis!
men när det inte finns hemma så kan det bli frukt eller glass.

Nenna: bästa film och varför?
Om jag måste välja en film blir det nog "you got served" för jag tycker filmen är grym i sig själv.
Sen älskar jag streetdance och liknande så den filmen passar mig perfekt!

Ida: hur är det att vara dig?
Det är väl okej, det kan jag inte svara på för jag vet inte hur det är att vara någon annan.

Victor: vill du ha barn?
Ja! det vill jag ha. ett eller två barn.. jag till och med kommit på namn som jag vill ha, nu iallafall.
Killen ska heta liam eller adrian och tjejen ska heta olivia eller natahlia.

Mikaela: vad har du imot fötter?
Jag gillar verkligen inte fötter. eller med strumpor på så är det okej men utan usch!
fötter ser missbildade ut och helt konstiga. läskiga på något sätt..

Mikaela: vad önskar du dig mest av allt nu för något?
Att caroline kommer tillbaka och mår bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0