frrredag

ja då ska jag dra igenom dagen hade jag tänkt!

åkte in till skolan klockan 08.55 imorse och mötte sandra på bussen för hon hade sovit hos victor.
vi gick i skolan sen efter skolan åkte jag med sandra hem. vi gjorde god mat! snitzel, pommes o sås
och självklart sallad ;) när vi hade ätit var det lagom att cykla till happy nail, skulle ju göra vid mina naglar.
vi kom dit och försökte förstå vad hon sa, gick väl sisådär! tog en och en halv timme sen var mina naglar
klara. Jag blev jätte nöjd, jätte fina. Men nu har jag ont i dom, så får jag rör vid då så gör det ont? hrm..
hoppas det går över till imorgon, kanske är så för hon höll på så mycket. jag vet inte

när naglarna var klara cykla vi tillbaka till sandra då hennes mamma och syster stod redo för att köra.
för vi skulle till väla! vi åkte till väla. jag hittade ett par jätte söta sommarskor som jag var tvungen att köpa!
jag visade sandra dom och hon blev också helt förälskad. så hon köpte dom också :)
på stranden kommer vi ha snyggast skor av alla, lätt. ingen protest tack!

när vi körde hem från väla blev det in på maxi och jag hittade mitt älskade bröd!!
så sandras mamma var så gullig och köpte det till mig, tack så mycket camillia :)
så nu får jag en god frukost imorgon bitti!

tog tåget till perstorp vid sju, när sandra fick skjusa mig på hennes moppe dit.
för jag tvingade henne. Hon tyckte det var pinsamt men jag tyckte det var kul ;)

när jag kom hem har jag inte gjort så värst mycket.. tagit det lugnt & kollat lite på tv.
Pierre kommer snart efter allt velande.. aja, hoppas kvällen blir bättre.
för nu är den sur


men tack för även idag sandis! har så kul med dig :D





såhär  blev mina naglar, jätte nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fula naglar..

2009-03-28 @ 01:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0