jadu!

Jadu! var på kalas hos min farbror idag. Det var trevligt :) åt jätte god sallad och kyckling som jag blev mätt på men klämmde i mig en god efterrätt också, kladdkaka. Jag busade lite med mina kusiner thea och clara. Vi var två olika gäng, det var jag och thea mot clara och benjamin. vi lekte kurra gömma och mitt gäng vann ;) haha lite barnslig måste man va!
eftersom mina kusiner är små och jag ville leka med dom så fick vi leka deras lekar!

Klockan var fyra när jag kom hem igen, då satt jag mig vid datorn i en halv timme sen gick jag hem till Frida..
snackade med henne och jonna lite sen fixade frida min förlängning, äntligen! nu sitter den bättre.
men två stycken är lösa igen ;s ... buh! får be någon fixa till dom snabbt. men allt annat sitter nog bra (y)
så tack så mycket frida! du är så gullig. När vi var klara med mitt hår gjorde frida en inbakadfläta ohhh gud!
mitt huvud blev flera meter högt? hahahah. så jag hade inte i den så länge..

Jag cyklade hem till Pierre i regnet. Vi drack jucie och kollade på wipeout! riktigt roligt pogram.
skrattar jätte mycket när dom hoppar på bollarna! :D
men även denna gången vann ingen svensk.

imorgon blir det plugg och plugg! har prov i handel på tisdag.. sen ska jag göra matteprovet på fredag!
så detta blir plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0