måndag

Måndag blev inte så seg som jag trodde den skulle bli! Kom till skolan vid åtta tiden, gick ner till handel och hade genomgång snabbt på tavlan. sen fick vi jobba vart vi ville så jag, frida, rebecca, sandra och evelina satt oss på torget.
Läste lite handel sen spela vi kort :D hade en lång rast också!

sen hade vi matte där hans gick igenom till provet på onsdag, förstår faktiskt mer nu! men måste plugga som fan imorgon på det. för idag kan jag inte för då ska jag plugga handel.. mycket pluggande nu.

sen hade vi lunch kvart i tolv, våra datorer krånglar i skolan så vi gick och fråga om vi skulle ha data i eftermiddag men det skulle vi inte. så jävla gött! så Jag fick åka hem redan 12.04.. skönt att börja veckan så lugnt.

när jag kom hem tog jag en bit pizza som väntade på mig i kylen, KEBABPIZZA :)
åt den sen drack jag lite jucie. sen satt jag mig vid datorn, skönt att koppla av nu.



sen vill jag säga till dig mikaela. Att jag saknar dig som tusan! inget är sig likt nu, det vet vi båda två.
men tycker ändå vi ska kunna prata och umgås.. Det är väl ändå naturligt. eller vad tycker du?
från bästa vänner tills nu, vad hände egentligen? vi fick nya vänner, jag vet det. men vi ska väl
ändå kunna ha kul tillsammans. såhär vill jag inte ha det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med. Ja de är väll klart, men vi får se hur det blir för jag vill inte heller ha det så här.

2009-03-23 @ 17:11:42
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0