måndag

Nu är det måndag igen. den 2 mars, alltså 3 dagar tills MIN födelsedag.
idag ska jag gå till skolan vilket tar kål på mig.. redan skoltrött igen, sommarlov nu hade inte varit fel!
Men går bara till 14.10 idag så ska försöka fjäska så jag får gå 13.55 så jag hinner med tåget 14.04..
annars får jag sitta på torget i en timme och bara vänta på nästa och det vill jag inte!

efter skolan ska jag nog slinga och klippa jesper, eller var det imorgon?
äh, tror det var idag. så nu ska hans långa hår åka bort! :D 
Då får jag se hans lägenhet också, där har inte jag varit ännu.
så det ska bli lite spännande och se om han är duktig på städa, det tror jag inte.

sen ikväll ska jag hem till min pojkvän, jag ska börja plugga lite på engelskan som
jag har prov i på torsdag (wish me luck!)

imorgon ska vi kanske ha pjamas-party hemma hos mikaela. hon vill inte sova ensam för
hennes mamma har rest utomlands i en vecka.. men måste fråga mamma om jag får sova
hos henne också, hoppas hoppas. annars blir jag sur och tjejerna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0