onsdagskväll

det blev lite ändrade planer. pappa hämtade mig på skolan och jag följde med honom till helsingborg istället. vi lämnade hjulen sen körde vi tillbaka till klippan och köpte rätt storlek där! så nu funkar min cykel igen, bra bra bra.. så slipper jag gå till stationen imorgonbitti. Vi stannade till på burger king för jag var lite hungrig, känner att jag måste bli mer nyttig.
är det ingen som vill börja träna med mig eller börja på någon sport- jag ska ju bli hunk på stranden i sommar! måste börjas snart. vem är på?

Det blev att jag gick hem till Pierre idag. kom dit så lekte jag lite med nora för hon är så söt! :)
sen kolla jag och pierre på norbit för den filmen gick på tv;n men jag somnade ganska fort för jag var jätte trött. jag höll på att somna påvägen hem från helsingborg också. vaknade igen vid halv sju och då satt inte pierre i soffan.. jag gick ut i köket och där stod han och gjorde nudlar till oss. Det var jätte gott! nudlar är kanske min favorit, men inte äta så ofta för då tröttnar jag nog och det vill jag ju inte. Sen kollade jag på halv åtta hos mig och made på mtv! Pierre skulle kolla fotboll halv nio och det ville inte jag se så han följde mig hem lite innan halv nio.
När jag kom hem drack jag svartvinbärs saft och kollade på tv med mamma och pappa. Mamma flätade även mitt hår, så nu har jag två långa inbakade flätor i håret! jag har det för att inte hårförlängningen ska trassla sig. Många säger att det inte gör det ändå men jag vill vara på den säkra sidan och det kanske håller sig fina längre, hoppas jag iallafall.

Imorgon går jag enda tills klockan fyra.. jag tycker torsdagar är så himla tråkiga! ska bli så skönt i tvåan när jag slipper jävla turismen, så sjukt segt och tråkigt. blir bara så arg på läraren för han är negativ till allt och hela kursen är tråkig.
inte alls i min smak! jag har valt handel tills tvåan för den som inte visste det, det har dem flesta av mina vänner också.
Men efter skolan ska jag följa med Sandra till väla för hon skulle köpa nya byxor. Jag tycker det är så tråkigt att prova byxor, det är jobbigt att ta av sig sina egna och sätta på nya och oftast är provrummen små så jag slår i väggarna för jag tappar lätt balansen när jag ställer mig på ett ben, haha. Vet inte om jag ska köpa något på väla, kanske blir mina efterlängtade skor? men vet inte om jag kan gå i dem så är inte helt säker ännu. men vill ha dem när jag och mikaela ska fotas på söndag, för dem är så snygga!



Caroline, 3 månader sen olyckan idag.. det är hemskt utan dig! Men jag är så glad för dina framsteg och att du nu andas helt själv är så skönt. Måste vara jätte skönt för dig också att slippa ha den störande saken i halsen hela tiden. Du är så söt gumman. Jag saknar dig jätte mycket! ett tag sen jag var hos dig nu.. har så mycket i skolan, två prov denna veckan.
Det gillar jag inte, hade inte du heller gjort. Hör i mitt huvud hur det slänger ur dig en rolig kommentar om våra läxor, haha! jag längtar så tills jag får höra din torra skämt igen för du gör allt bäst. Jag saknar dig snäckan! älskar dig





Matilda lockade mitt hår igår, här är bilderna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0