TORSDAG!

LÅNG SEG JÄVLA TORSDAG.. jag hatar ju som sagt torsdagar för börjar tidigt och går till sent.
inte alls kul! och har tursim som är jätte tråkigt men tog mig igenom denna dagen också,.

efter skolan åkte jag med sandra till åstorp! vi gick och åt på en pizzeria, roma hette den.
fett gott var det verkligen. Jag och sandra delade på en fet kebabtallrik (;
men vi orkade inte hela ändå, för små magsäckar.

Sen skulle sandra göra manikyrnaglar, jag följde såklart med och höll henne sällskap.
hon gjorde ganska korta eftersom hon spelar innebandy så hon kan inte ha längre men
dom blev riktigt snygga! det är silvrigt glitter i topparna, mycket mycket fint.
Det tog en och en halv timme för henne att göra sandras naglar, lite segt men.
När sandra var klar så kände jag för att jag med ville ha så fina naglar!
så jag beställde tid och fick redan imorgon, jätte bra. så då blir det åstorp igen..
sandra hänger med. först ska vi hem till henne och käka god mat.
snitzel, pommes och bearnies sås blandat med thai sås? hrm.
sandras egna sås ;) haha, får se om den är god då.

Min hund har varit och klippt sig idag.. så nu är han jätte söt.
Han ser jätte liten ut! så jag vill bara pussa han hela tiden.

och imorgon, vet ni vad.. då är det fredag vilket betyder helg!
fyfan va gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0