från topp till botten

i måndags var jag på frisör tävlingen och hade så jävla kul hela dagen. inspration till tusen alltså, jätte kul! slutade på en fjärde plats och det är jag nöjd med eftersom jag bara haft 10 dagar på mig att fixa allt på, övning ger färdighet, som sagt. så hade gärna övat mer så jag hade kunnat kick some ass! dessutom var min docka mycket sämre än de andra som tävlade. min skola hann inte få tävlings dockorna eftersom vi anmälde oss så sent, så vi fick ta vad vi fick tag i. men jag är nöjd och jag hade jätte kul hela dagen.

kom hem på kvällen och kände mig kass i hela kroppen, hade mest ont i halsen. så vaknade upp nu imorse med världens svullnaste hals och ett jävligt tungt huvud. sjuk. inte tid med sånt skit alltså, så blev ingen skola för mig idag. legat i soffan med min vovve chicko nästan hela dagen, sovit en jävla massa. och ändå är jag helt trött i ögonen nu, konstigt. Halsen är lika jobbig och äcklig fortfarande, febern har hoppat på mig igen. så ingen skola imorgon heller.. just my luck.






min damklipp & färg.




min herrföning, som jag inte är alls nöjd med. gick inte som jag ville! typiskt.. gick mycket bättre hemma. nerverna spelade mig ett spratt, inte snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0