ny vecka, bästa veckan

har skrivit många inlägg från min iphone men inte kunnat ladda upp dom, vet inte varför men vet att det är sjukt irriterande. så får se om jag kan få ihop något bra när jag skriver från datorn istället, borde iallafall kunna ladda upp inläggen. hoppas jag!

image description


image description

image description

ag och fanny gjorde en renässansen uppsättning i skolan. blev nöjd med den! väldigt vacker, visst?

sen gick veckan vidare för detta var förra måndagen jag gjorde den.. jobbade måndags kväll och fredags kväll och hela lördagen. cash is king! får jobba på in i det sista nu eftersom konsum läggs ner den sista februari. och jag blir arbetslös. och jag kommer ALDRIG klara mig på 1050 kronor som studiebidraget ligger på. tur jag har en GRYM vän som är CHEF på mc donalds som kan fixa jobb till mig, helt perfekt! kommer nog passa mig bra. nackdelen är att jag inte har något körkort men med underbara föräldrar som kan köra mig dit och snälla vänner som också kommer ställa upp så ska det nog gå PRIMA!

i fredags kväll var jag med min pojkvän. vi tog det lugnt och åt god mat! sen kollade vi på qx galan som var sjukt bra. sen somnade vi ganska tidigt både två för jag skulle upp och jobba 07.30 och pierre skulle spela match tidigt.

sen var det lördag, jag jobbade och slet hela dagen och efter det var det snabba ryck hem och fixa sig. sen bar det av till klippan på 20 års firande! min älskade vän mickis har fyllt 20 och det firade vi tillsammans i lördags. blev en utgång till helsingborg också, sen tillbaka till klippan och jag sov hos mickis.







och igår var det söndag, vilket innebär att jag sov typ hela dagen och mös med min pojkvän. hände inte mycket mer än så!

idag är det måndag igen, ny veckan. GRYM vecka! ska fortsätta att plugga som ett as idag, har färgprovet imorgon. sen kommer veckan flyta på bra och på lördag åker jag med johanna till STOCKHOLM för att se LMFAO!! kommer bli så jävla grymt. längtar ihjäl mig!!

sen har jag ännu en bra sak i mitt liv. eller har massor!
- på lördag är det stockholm och lmfao!
- nästa vecka har jag lov
- den 27 åker jag till kalmar och tävlar inom frisör. kommer bli så jävla kul och nyttigt. fånga upp massor av ideer och ha det bra. kommer göra mitt absolut bästa för att gå vidare i tävlingen. men fick reda på det lite sent, 2 veckor innan tävlingen är liksom. men får se det som en kul grej denna gången men ska ändå ge allt!
- den 3 mars är det 20 års fest för mig med mina tjejer, hoppas alla 30 kan komma.
- 5 mars fyller jag 20 år, systemet väntar
- 10 mars är det släktkalas för mig
- 31 mars firar jag 5 år med min kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0