mitt ute i korridoren

sitter kvar i skolan, trotts jag slutat nu. dom andra slutar klockan tre och jag är en snäll vän och väntar på dom. eller så tar jag tåget hem om en timme, tror det blir så istället. för lektionen dom har nu är handel, den kursen har jag redan gått. tänkte vara social och sitta i klassrummet med datorn och bara ta det lugnt. men icke, det fick jag inte för den nya läraren. det var inte okej. så nu sitter jag UTANFÖR klassrummet i en soffa istället, kan stirra in på dom ändå. eftersom john bauer har stora rutor in i alla klassrum överallt. så förstod inte vad skillnaden var, jag stör ju lika lite där som här. så passade på att skriva lite nu när jag ändå inte har någonting att göra. finns det något annat att säga? ge mig pengar, en hund, lite mer nya kläder, längre hår, brunare hy, mm låter bra med det. tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0