nytt år, 2012

Mitt 2011 har varit kanon! riktigt bra faktiskt. funnit fyra vänner som ligger SÅ nära hjärtat, amelie johanna amanda och emelie. Har förlorat vänskaper också, om det är så man säger? tråkigt men sanningen är ju att tack vare det har jag träffat personer som är bättre än så. Amelie, johanna och emelie har kommit så nära mig på inte alls lång tid. mina närmsta vänner. undrar hur fan det ska gå när amelie åker till nya zeeland i 1 år i april, kommer ju klättra på väggarna. den mest sjuka (bra sjuka) personen jag känner kommer försvinna ett år. 1 ÅR?! men ska nog ner där till julen, redan planerat. tvunget att göra! tur amanda, johanna och emelie finns kvar då iallafall!  och min fina pojkvän så klart. Amanda har jag känt sen jag var liten bebis, vår vänskap har gått som en berg och dal bana under åren, just för vi är SÅ lika. SÅ envisa både två, men vi finner alltid tillbaka till varandra. för vi är bra för varandra, det vet vi om.

något annat bra med 2011 är att jag har fått världens bästa praktikplats, HardRock salong i Klippan. Underbara personer som jobbar där, Frida och nejia. Trivs kanon! jag lär mig så mycket av dem.
Frisörskolan går på bra, börjar sätta sig bra alltihopa och jag tycker fortfarande att det är jätte roligt. övning ger färdighet och det har jag verkligen märkt. mycket mycket säkrare på det jag gör nu än för ett halv år sen.

Har haft dem flesta hårfärgerna under 2011, från brunett till nästan svart, till röd-seris till blond/rosa till gråvit hårig, till lila. och nu är jag tillbaka till det röda! en lite mörkare ton på det, men fortfarande JÄVLIGT rött. trivs bra i det, trivdes skit bra i det gråa också. men känner att det är rött jag vill ha nu, ett tag fram över. inte tröttnat än så länge! mitt bruna tröttna jag på ganska fort. måste ha något utöver det vanliga annars är det inte kul. när man väl börjat mixtra med lite mer levande färger så måste man fortsätta, så är det för mig iallafall!

var utomlands med min pojkvän 2011 också, första gången tillsammans. var på ön santorini i Grekland, kärleksön. hur mysigt och skönt som helst! hel nöjd.

nyårs afton var fin! var med folk som betyder något för mig, fast emelie var inte med. hemma med sönder bränd hand, stackarn.. och amanda firade i helsingborg! men amelie, johanna och jag var på topp! orkar inte dra igenom hela dagen. den var kanon bra och jag mådde bra. gör jag fortfarande, gör jag alltid, näst intill.






















































































bilderna är bra, beskriver mitt 2011 bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0