torsdag

idag sov jag ut, sov tills 11.30! längsta jag har sovit på detta lovet. eller var det nyårs dagen? den dagen hade jag inte ens koll på vad en klocka var. men när jag vaknat hämtade pappa upp mig hos pierre, åkte hem och gick ut med hundarna. alla tre faktiskt, systers hundar var här så dom fick hänga med på en sväng. gick bra!
lollo kom och klippte sig. blev bra det också!
sen kom frida och hämtade upp mig, ännu en som har körkort. vi åkte och köpte massa inrednings saker till hennes lägenhet, blev riktigt riktigt snyggt i hela lägenheten! jätte mysig lägenhet. längtar tills jag själv står där och ska välja ut tema till alla olika rum och bli nöjd över MIN lägenhet. men det dröjer väl ett tag till, 1 och ett halvt år kvar i skolan ju. sen står ju hund också på schemat, min älskade pomeranian. min och johannas kommer bli kära, det vet jag.

och jag tycker så synd om min älskade syster, han har det bra nu.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0