jafyfan

Jag har så himla tråkigt, är helt jävla rastlös. Det finns ingenting att göra!
alla är sega och upptagna på annat och här sitter jag utan något att göra..

Tänk om det hade varit sommar nu, då hade det varit ljust ute och massor
av folk som ville hitta på något. Men nu när det är mörk och kallt håller alla
sig inne framför en film eller datorn. Jag längtar så mycket till sommaren
kommer hit med värmen så jag kan sola ute och slippa alla tjocka kläder.
Vara brun, det vill jag verkligen vara. plus att jag har svårt för att bli brun!
hur mycket jag än solar, jag blir aldrig så brun som jag vill. Alla mina
vänner är alltid brunare än mig, har alltid varit och kommer nog alltid att
vara också och det suger. Antingen blir jag inte alls brun eller bränner
jag mig och blir röd så det fjällar av.. så blir aldrig fint brunt.

sen längtar jag till när man kan sitta och grilla ett gäng och ha det mysigt.
sitta där en hel kväll och bara äta sig fet och prata om allt möjligt!

jag längtar tills alla sommarkläder kommer till affärerna så man kan gå
där och kolla på allt snyggt hela dagarna. dessutom brukar sommarkläder
vara i lagom prisklass för min plånbok, alltid billigt. Jag undrar över
varför alla klär sig så dystert på hösten och vintern? helt mörka kläder
alltid. Inget roligt alls! sen när värmen börjar komma vill man sen glad ut
och ha ljusa kläder. Men då har man inga för man har bara mörka kläder.
liksom kläder med färg brukar vara mycket snyggare än mörka dystra.
man kan väl se glad ut även på hösten, eller är jag helt ute och cyklar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0