SKÖN torsdag

en jävligt bra torsdag idag hörni! man skulle gå till 15.50 men nej.
Inte idag! vi fick sluta redan vid 12.30! riktigt skönt, så jag tog tåget
hem klockan 13.04. Men tillbaka till morgonen, skolan började med
bildlektion. Jag, mikaela och Maria håller på med ett projekt! vi tar
massor av roliga bilder på oss med en grym kamra i ett fotorum.
Tror det kommer bli riktigt bra i slutet, eller jag hoppas på det.
men varför inte, jag är ju med på bilderna ;) möööh!
Idag var vi inte så seriösa ändån, testade mest ljuset och sånt.
men nästa vecka ska man vara snygg och då blir det seriöst.

Efter skolan så drog jag till ozwald och träffade wenche ett tag.
blev lite konstiga diskusioner med emmie & mommo! men men..
jag stannade där tills vid tre sen cyklade jag hem med katarina
för vi bor ju åt samma håll, så det blev lite sällskap ;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, har ingenting bestämt.
lite tråkigt, om någon vill göra något är det bara att höra av sig.
men jag kanske ska med mamma och pappa till hässleholm
och handla lite om dom nu ska dit. Annars får jag väl hitta på
något att göra.. helt dött överallt kan det väl ändå inte vara.

Imorgon är det Fredag! Ska bli riktigt härligt med helg.
Efter skolan imorgon ska jag och sandra in till caroline :)
umgås med henne ett tag sen tillbaka till perstorp.
Tror jag ska umgås med pierre på kvällen, eller hoppas.
om han nu inte har något annat bestämt. det får jag nog
ta reda på snart! HA DE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0