unsdag!

idag är det uuunsdag! och vet inte riktigt vad jag ska göra.
blir till att plugga senare och ha kul på dagen, koncentrerar mig
ändå inte alls bra på dagen (Y) ..

men vet inte alls vad jag ska hitta på! funderar på att lägga mig i
solen ett tag för det hade ju behövts om man säger så!
Jag frågade Amanda om hon ville med på upptäcksfärd men
hon kunde inte för hon har pollen och ont i huvudet, suger.
så det betyder inget donken idag :( .. buh.

Pierre sov här inatt, vi gjorde inte så mycket. åt nudlar och låg
och snackade lite.. sen somnade jag och han låg vaken.
synd om honom, men han kunde faktiskt väckt mig igen :)


imorgon är det valborg. för mig betyder det att ta det lugnt
och ladda inför fredagen. då jag ska på 18 års fest på bahnhof!
grattis i förskott emilia, din kväll ska bli fett lyckad. <3

men när pierre och gänget kommer tillbaka till perstorp så
ska jag ut och umgås med dem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0