godmorgon

YEY, jag är duktig idag.. uppdatering innan skolan :)
Nu sitter jag här och klar för skolan! ska gå om cirka
tio minuter, eller ja. cykla till bussen sen åka med alla
ettor som jag ska vara backup för (h) haha nej men..
ah, jag kan inte vara seriös idag. mina flickor kommer
inte få det lätt alltså! haha, men dom gillar det.

Nu på morgonen har jag praktisk psykologi, för första
gången. och jag har ingen aning om var jag ska gå
eller vad det är, haha! så det återstår att se.

Efter skolan blir det hem och fixa lite stuffs sen party
sen ut på karnevalen om det nu inte regnar för då tror
jag att vi stannar inne hos mig. för regn är inte nice alltså
frida sover här över natten dessutom, hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0