coolaste katten

det här är sagan om coolaste katten i det långa landet falukorv!

lördagskväll redan, helgerna springer ju iväg!
idag har jag varit med pierre och tagit det lugnt.
klockan tre drog jag, josse och pappa hem till carro.
vi snackade lite skit och kollade genom hennes gamla
bilder på hennes mobil, silka minnen man har alltså :)
sen kollade vi skolkatalogen också, jag tog med den
till henne så hon kunde skratta åt lite folk! kul som fan.
jag älskar dig lilla carro, tih. det är så kul att träffa dig!!

igår var jag på bahnhof ju, det var helt okej i början.
men det blev ju långtråkigt och emmie mådde inte så bra.
så jag ringde mamma när klockan var lite över tolv så
kom hon och hämtade oss. vi stannade till på statiol i
ängelholm och köpte mat för vi var skit hungriga!
jag köpte en hambugare, men tror dom la fel dressing i.
smakade bara sån salsa sås? så det var inte så gott..

ikväll ska jag först till farmor och äta mat, ska bli gott!
sen får jag se om jag tar det lugnt med pierre eller om
jag drar på lite party. just nu är jag ganska seg men får
se vart kvällen tar mig.. shalala! klockan är ju bara barnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0