fredagskvällen!

igår åt jag kvällsmat med hela familjen, ja det är sant!
sen åkte jag med josse till kvidinge. först hem till sarah där vi
fes lite och gjorde en skiva! sen skjusade dom mig till the nilssons.
där jag spendera min fredagskväll. vi kollade på idol och tog
det lugnt. och jag har så rätt ALLTID! tove är bra men det var
hennes tur att åka ut för calle och erik är bättre än henne.
jag tror att calle eller erik vinner nu ;)

dessutom är erik och tove tillsammans.

sarah och josse körde hem mig vid ett och droppa av mig hos pierre!
där jag somnade typ dirr, haha. så trevlig är jag.. men men han
spelade ändå bara upp sina pengar på poker. ILLA ILLA!
och idag har jag inte gjort ett skit. kom hem för en timme sen.
idag hoppas jag på en riktigt bra fest eller en jätte mysig kväll med
film och godis och god mat. vem joinar vad? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0