godmorgon!

har nu hunnit duscha, ätit och fixat mig på en halv timme!
gick fan snabbt så nu sitter jag här och är helt stressad.
det är inte bra alltså.. ah. Ska ta bussen till skolan idag
för jag orkar inte stressa ännu mer till tåget nu. så sorry
sandra, men vi ses i skolan istället för på stationen ;)

idag i skolan är det fotbollstunering! JÄVLIGT NICE ALLTSÅ.
så dit ska väl jag och mina bitches idag och håna alla :)
alla utom mickis för hon är sjukis fortfarande..
krya på dig snäckan!

idag ska jag plugga, igen. för vi har trafikprov imorgon!
kul ju att man har prov hela jävla tiden och inte har
någon fritid alls. det är skola hela dagarna igenom..
fan vad jag längtar till jullovet alltså. fyfan så skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0