tisdag!

lovet springer förfan iväg! typ snart bara en vecka kvar?

kunde inte skriva igår för jag var på väla från klockan 10
till klockan 8! HAHA. först var jag där med pierre :)
då hittade jag min nyårsklänning, underkläder och
smycken! SKIT BRA. så nu var det fixat!
tack för dagen lille pierre, det var kul.
sen kom jag hem vid lite över fyra, då kommer
emmie och hennes mamma & granne och hämtar
mig så jag åker dit med dom. då hittar jag bara mat!
men det var ju också skit bra? emmie fixade sin nyårs
klänning så nu kommer vi bli skit snygga tillsammans ;)

sen på kvällen satt jag och emmie och spela hellokitty bingo
med josse & sarah. och sarah kom med den smarta iden att
vi åker till kvidinge att kidnappar ribban! så det gjorde vi.
jag och emmie lockade ut honom sen kom josse & sarah i
en bil och tvärnita. hoppade ut med halsdukar runt huvudet
och en limpistol typ som pistol. dom drog en mössa över
ribbans huvud men tyvärr fick dom inte in honom i bilen..
så det blev GANSKA så misslyckat. men det var skit kul!

Kommentarer
Postat av: myrann

RIBBAN FÅR FAN ANSTRÄNGA SIG NÄSTA GÅNG VI FÖRSÖKER KIDNAPPA HAN!



Dålig stil alltså ;)



HAHAHAHHAA

2009-12-29 @ 15:06:40
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0