carro!

idag är jag på bra humör! jag vaknade klockan kvart över elva hos älskling.
sen ringde pappa och fråga om jag ville ha skjus hem för han var ändå ute och körde.
så han hämtade mig dirr. När jag kom hem åt jag frulle och oboy, gott gott! :)

Nu sitter jag här och kollar allt möjligt, bara tar det lugnt. ska snart bränna en ny skiva
som jag ska ha med mig till caroline! för hon behöver ny musik att lyssna på =) ..
jag och Mikalea ska åka till caroline vid tre tiden och sitta hos henne.
ska bli så skönt och kul. vill att du ska vakna nu!!

igår så åt jag och älskling räksallad hemma hos mig sen gick vi hem till honom och
kollade på två filmer och tog det mest  lugnt. Vi åt lite ostbricka också! sen vid elva tiden
så blev jag jätte sugen på godis så vi tog på oss mössa, vantar och jacka och gick till statiol.
där köpte jag två påsar nappar! som tog slut på en kvart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla kränge, :)

2009-01-06 @ 12:22:57
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sv: tack tack, själv är jag inte riktigt nöjd.

2009-01-06 @ 12:49:27
URL: http://linneeaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0