dagen

Efter skolan så gjorde jag nudlar som jag brukar göra och satt mig framför tv;n och åt dem. gott! Fast brukar ha en annan smak så ville göra lite variation och ha en annan för en gångs skull men den vanliga smaken var godare. Brukar ha en som är lite stark! så den jag åt idag var lite klen, haha.
När jag ätit upp nudlarna la jag mig skönt i soffan och somnade jätte jätte skönt men hann inte sova så länge för halv fem kom pappa hem och då väckte han mig.. Annars hade jag nog kunnat sova där hela kvällen.
Sov verkligen jätte bra, Chicko låg under min arm och sov han också.

Så vid fem reste jag mig från soffan och ringde och snackade med syster. Vi kom fram till att vi skulle åka till matas på familia. När vi kom dit så gick vi runder och leta efter affären eftersom ingen av oss brukar vara på familia för vi gillar väla mer. Men tillslut hittade vi affären och gick in och köpte vars en parfym, en väldigt liten parfym men den lukta gott!
marc o'polo var det iallafall i en liten söt rosa flaska.
Efter familia körde vi in till väla för syster skulle byta sin lånemobil för även den var sönder. så hon byta den sen gick vi till cubus, där köpte josse en tröja till sin pojkvän sen gick vi igen. Jag sa till josse att jag ville gå in på gina tricot snabbt för se om där fanns någon fin tunika som jag kan ha på fredag, ska ju till bahnhof då. MEN NEJ! det kunde vi inte för josse skulle hem dirr. Så ja, får nog hänga med sandra&maria till väla imorgon..

Nu sitter jag och väntar på att pierre ska komma hit. Han ska sova hos mig inatt och vi ska mysa! För jag är på myshumör idag. Kanske tända några ljus och sånt? fårse om han är snäll när han kommer :) haha..
Han kommer så sent för han skulle först se fotboll med bobby, Han är som besatt av fotboll!
Helt sjukt, han skriker och hoppar och har sig! men ja, det är väl gulligt.

Gjorde Idrottsprovet idag ju, fick G på det. Hade gärna haft vg eftersom vg var 35 poäng och jag fick 33! Rätt störigt.
Gjorde även projekt & företagsprovet och det blir nog bara ett G på det också.. men men, jag kämpar vidare.

Blev inte att vi åkte till carro idag men vi kommer i helgen! ÅÅÅÅH, jag saknar dig så det gör ont..


Kommentarer
Postat av: maria

Jag tycker du ska följa med

oss till väla imorgon din bajs!:)

2009-01-28 @ 22:44:33
URL: http://mariaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0