min favorit

ska till min favorit idag också! vill träffa henne så mycket som jag kan för det
är så skönt att sitta och hålla henne i handen och kolla på henne och allt!
hon är så stark och så fin och så bra!! vill att hon ska vakna NUUUUU.
jag älskar dig carro, du är så underbar och så stark.


Just nu sitter jag på näthandel och är fett trött. Hjälpte precis sandra med att lägga
till lite folk på hennes blogg så hon kan följa massa roliga bloggar, japp japp!
så tog mina favoriter och lite sånt så jag hoppas hon gillar dem!


jag har fått något rött utslag på min hals som bara kilar och kilar och det är
verkligen inte snyggt heller. sånt är så störigt för jag kliar ännu mer för att det syns.
inte alls smart är jag, men vadådå? ;)

Kommentarer
Postat av: myrann

bloglovin.se är en skitbra sida där du lätt kan bevaka bloggar. in och kolla där. :)skitbra sida faktiskt :)

2009-01-14 @ 22:30:58
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0