ändrade planer

dagen blev inte som jag sa imorse. Jag umgicks inte med
amanda för det kändes inte så lönt, för tiden gick och gick och
klockan närmade sig ett och jag skulle till torekov efter fyra!
Så jag gick hem till pierre där vi tog det lugnt och kolla tv.
vi åt även nuldar, som är så jäkla gott tycker jag :)

Sen kom josse och sickan och hämtade oss och vi körde till
torekov. När vi kom fram träffa jag mamma och pappa, några
dagarsen man såg dom nu ju! så det var trevligt och dom hade
ju saknat mig så mycket. vi åt god mat och hade det trevligt!
stannade inte så länge så vi körde hem igen och jag kom hem
för ett tagsen.  hem vägen tog längre tid för sickan glömde svänga
av så det blev att vi fick köra genom båstad och där och kolla in
allt folk som sprang runt! men det var trevligt det också, wihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0