bom bom pow

Nu är jag hemma helt ensam. mamma, pappa och chicko är i torekov
och josse jobbar till åtta, tycker ganska synd om henne att få jobba så
länge i detta fina vädret. Men pengarna blir säkert skit fina sen också!

Jag var precis ute och sola en sväng men det blev inte alls länge eftersom
det är skit tråkigt att sola själv. Så blev väl max i 20 minuter sen gick jag
in igen. Jag ska snart göra mat hade jag tänkt för jag börjar bli hungrig.
ganska logiskt men vafan, måste göra det klart för alla. jag är hungrig.

Ikväll blir det till kristianstad med amanda, sandra och mikaela.
Kommer säkert bli skit bra! Hoppas på en super kväll med pinglorna (:
men det blir det säkert för vi har alltid kul tillsammans. Så snart måste
jag leta fram något jag kan ha på mig ikväll så jag inte gör det i sista
minuten och får stressa mig fram hela kvällen för det orkar jag inte idag.

Nu undrar jag även när pierre hade tänkt titta in. hrm!
jag undrar när sandra hade tänkt dyka upp hos mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0