frågor

Hur gammal är du om fem år?

22 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

ehm, familjen.

3. Hur lång är du?

jag är kort. 156 cm!

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

you got served.

5. Vem ringde du senast?

Mamma.

6. Vem ringde dig senast?

Pierre.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

leveransrapport till amanda (;

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Skicka mess helt klart, do not like to talk in the phone so much..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

för någon timme sen.

11. Vilken ögonfärg har du?

ljus blå

12. När vaknade du i dag?

vid elva.

13. Vilken är din favoritjulsång?

inte en aning!

14. Vilken är din favoritplats?

min säng :D

15. Vilken plats föredrar du minst?

båtar. hatar åka båt!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

förhoppningsvis i en svin snygg lägenhet!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

mörkret och monstret under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

När pierre gjorde så daniels mobil flög hur långt som helst.

19. Hur stor är din säng?

jag vet inte, haha!

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Oftast i tshirt o trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

4st. men använder bara 2 till huvudet och en till krama.

23. Hur många landskap har du bott i?

skåneeeee!

24. Vilka städer har du bott i?

Bara perstorp.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor eller strumpor (eller barfota på stranden)

26. Är du social?

jävligt social (;

27. Vilken är din favoritglass?

donken glass! eller hallon persika.

28. Vilken är din favoritefterrätt?

kladdkaka?

29. Tycker du om kinamat?

Det är gott (:

30. Tycker du om kaffe?

nej fyfan! det ska man inte dricka.

31. Vad dricker du till frukost?

inte alltid jag behöver frukost.

32. Sover du på någon särskild sida?

Rullar runder.

33. Kan du spela poker?

har gjort det någon gång.

34. Tycker du om att mysa/kela?

myyyys!

35. Är du en beroendemänniska?

klarar inte av att vara ensam länge.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

nej, faktiskt ingen.

37. Vill du ha barn?

Självklart, men det dröjer .

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska (och kunde tyska förut men de är bortglömt)

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

bassäng. havet har läskig botten.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder, utan tvekan.

42. Äger du dyrbara smycken?

gör jag säkert! :)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

top model.

44. Kan du rulla med tungan?

Ja :P man är inte kung för inget.

45. Vem är den roligaste människan du känner?

det är amanda!

46. Sover du med gosedjur?

Nej, har min kramkudde (;

47. Vad har du för ringsignal?

jag vet du vill ha mig.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Mamma har säkert sparat några.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

hello kitty lotion.

50. Flirtar du mycket?

nejfan.

51. Kan du byta olja på bilen?

haha, ohnej det kan jag inte.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?

det vet jag inte. någon jag fick i skolan tror jag.

54. Läser du dagstidningen?

Ibland.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Haha, ja yeeeeeeees.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix FM.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

inte en aning.

59. När var du i kyrkan senast?

vet jag faktiskt inte.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

tommy!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

inte en aning. två eller tre kanske!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

pierre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0