tack myrann!

tack som fan myrann för min snygg snygga blogg nu! Den blev skit bra.
är super nöjd vilket jag hoppas att du också är ;) haha. Men den blev
super bra! jag gillar den mycket mycket. tusen tack till dig :)

mamma har just kommit hem så nu springer hon runt och städar
efter mig och josse för hon tyckte vi hade stökat ner för mycket, haha!
men nej det är klart vi inte har det, bara mamma som är lite känslig.
Ska snart åka ner med henne och handla lite för mamma och pappa
ska stanna i torekov i några dagar till. Så lite mat och lite gott så blir
det skit bra. Sen kör mamma mig till klippan där vi hämtar upp mickis
och chicko som är och klipper sig. Han kommer bli så söt som ett litet
lamm! sen skjusar hon mig och mickis till kvidinge badet där vi ska steka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0