NU HAR JAG SOMMARLOV!

NU HAR JAG SOMMARLOV OCH DET SKA BLI SÅ JÄKLA SKÖNT!
så jäkla skönt att slippa gå upp hur tidigt som helst i 70 dagar.
70 dagar utan skolan och utan läxor, detta kommer bli skit bra.
umgås med vänner och sola på stranden! fyfan va bra detta är.

Just nu är jag trött och seg så jag inte vet var jag ska ta vägen.
funderat på att äta något gott och hjälpa med mamma med något.
men hon gör inget, precis som jag? jag vill göra något.
Dessutom vill jag verkligen få the sims 3!! NU NU NU.
hade inte varit fel att spela det just nu, men så är det ju inte.
för ett spel för 500 kronor är lite mycket för min tighta budget
just nu, HAHA! men det fixar sig säkert på annat sätt ska ni se ;)


r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0