nu är det onsdag

nu är det onsdag, snart fredag och helg. man måste se framåt för att komma igenom skoldagarna :D
Just nu har jag datalektion, näthandel! fett segt och inget händer.. ska göra massor av uppgifter jag
måste leta upp på internet.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. hrm! eller ikväll ska jag till min älskling och leka med honom.
tror jag ska sova hos honom också. Sen ska jag även göra våfflor även idag, men med daniel :)
för det är ju våffeldagen idag. så då måste man göra våfflor! förra året gjorde jag och daniel jätte
många våfflor. dom blev goda men mjuka för gjorde samma misstag som igår, la dom ovanpå varandra.
men idag ska jag inte göra det :D för nu ska jag tänka till och vara smart.

igår var det andra avenyn, mitt favorit pogram såklart. Blev lite paff när roland fick åka ambulans till sjukan!
men det var så gulligt när roxanna och hamsa dansade salsa, wihi! synd att der bara går en gång i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0