onsdag idag

idag är det onsdag, redan. faktiskt gått ganska snabbt denna veckan! snart är det fredag och helg igen.

har precis haft prov i projekt! det gick ganska bra, kändes bra iallafall. Men visste inte vad finansiera betyder
och jag vet fortfarande inte det, vilket det stör mig ganska mycket!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske träffa pierre? eller ska jag följa med amanda till ozwald ikväll. Men jag ska iallafall plugga på natur lite också. Pappa ska hämta mig på skolan idag när jag slutar för han var ändå i Helsingborg och körde förbi klippan och då tar han upp mig på vägen hem! Han är i helsingborg och köper nytt cykeldäck till mig eftersom det inte gick och laga efter det som hände för några dagarsen, som jag har skrivit i tidigare inlägg.

Igår efter skolan gick jag hem till Pierre. vi kollade lite på tv och både två var jätte trötta! jag höll precis på att somna när jag fick ett sms av amanda, hon fråga om jag ville komma hem till henne med daniel. så det gjorde vi! Jag och Daniel mötte henne på ica, vi gick in och köpte korv och bröd till amandas mamma och vi köpte hårfärg för jag skulle färga amandas utväxt. Blev perfekt! exakt samma färg som resten av håret. Det blev färg över så vi fick en idé att färga Daniels hår, han hade inget val. så nu blev han också brunett, så ska det va! både två var blondiner innan.
Matilda lockade mitt hår med plattång igår, små lockar. blev super snyggt! men det gjorde ganska ont, haha.
men det kommer bilder på det sen. har bilderna på mobilen så kan inte lägga in dom nu för jag är ju skolan och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0